Klacht: klacht melding referentienummer 9981311

op 01 september 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben zeer ontevreden over jullie service. Ik heb een paxkast van jullie sinds november 2013, de kast is gewoon goed. Ik heb vanaf dag 1 last van de schuifdeuren. Ze gingen stroef open en dicht, ik dacht dat het zo hoorde, sinds kort hebben we de deuren eraf gehaald omdat ze heel moeilijk open en dicht gingen.

Nu heb ik dit bij jullie gemeld met foto’s en ik heb hiervan vandaag een mail terug gehad van uw collega Marjon. Zij geeft aan dat de planken overbelast zijn en dat het gebruikersschade is en dat het niet word afgehandeld. Voor haar is dat makkelijk om het op de planken af te schuiven. Zij heeft er immers niet voor betaald. Ik heb vanaf dag 1 last van die deuren, mijn planken staan daar los van. Nu heb ik haar gesproken en nu zegt ze weer ja je had het binnen 8 weken moeten melden. Ik voel me niet serieus genomen, ik geef toch aan dat ik al die tijd de kast heb gebruikt en dat ik niet beter wist. Ik ben echt heel en heel boos op IKEA, ik heb garantie op die deuren dan moeten jullie niet andere redenen gaan verzinnen om mij niet tegemoet te komen. Het gesprek verliep moeizaam en ik heb haar uiteindelijk helemaal uitgescholden omdat ze de bloed onder mijn nagels vandaan haalde. Ik wil dat iemand mij echt serieus neemt want ik ben wel een trouwe klant van jullie. Ik heb bijna alles van Ikea in huis en ik zou het erg jammer vinden om afscheid te moeten nemen door dit gebeuren.

Graag verwacht ik van u dat mijn klacht bij de juiste afdeling terecht komt en dat ik juist geholpen wordt. Ik heb veel geld betaald voor die kast en ik wil dat iemand desnoods bij me langskomt om te kijken of het eventueel gemaakt kan worden of dat er onderdelen vervangen moeten worden. Of dat jullie met een andere oplossing komen. Ik verwacht van jullie dat jullie mij correct helpen. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mevrouw. N. NAJI

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NoraNaji88