Klacht: klacht lippaint

op 10 juli 2012 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Nog nooit heb ik een klacht ergens neergeplaatst, maar ik besloot het nu toch eens te gaan doen.
De reden daarvoor is dat wanneer iemand de klacht niet hoort of leest er ook geen verandering kan komen.
Dus naar de site gegaan van Etos. Heerlijk dat je niet overal hoeft te zoeken naar waar je de klacht kan melden: dat stond gelijk in het scherm: dus compliment daarvoor!
Vervolgens zag ik dat voor mij al dezelfde klacht was gemeld. Het betreft namelijk de vernieuwde Lippaint van Etos. Al jaren heb ik gezocht naar een lippenstift die blijft zitten: alle merken gehad: meestal in mijn ogen ook nog prijzig ten opzichte van de werking. Vervolgens probeerde ik eens de Lippaint van Etos. Relatief goedkoop in vergelijking met al die andere merken. Maar het voornaamste was dat ik erg tevreden was over het product en de kleur (105 en 106)!Menig vriendin vroeg mij hoe ik het voor elkaar kreeg, dus die heb ik verwezen naar Etos…
Voor enkele weken geleden was mijn “voorraad”weer op, dus weer naar de Etos. Kleur niet te bekennen, dus maar 2 andere nummers meegenomen waarvan ik dacht dat die in de buurt kwamen. Bij de kassa werd me vermeld dat er een vernieuwde versie was…… De nieuwe kleur (011) was op zich niet hetzelfde, maar daarover was ik op zich tevreden…maar na een half uur was het verdwenen!!!Kleur 007 was weer te rood en ook die bleef niet zitten. Wat zonde toch!Het lijkt of er in het productieproces een fout is geslopen (iets van de bindingsstof o.i.d. is achterwege gebleven of geen juiste verhouding). Ik wacht nog even af voordat ik weer met een nieuwe zoektocht ga beginnen. Hopelijk kunnen jullie wat met deze klacht en gaan terug naar de kwaliteit van weleer.

Met vriendelijke groeten,
Jacqueline Beerens.

Gewenste Oplossing:

zie hierboven bij : wat is Uw klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Stavros