Klacht: klacht linnenfotoschilderij.nl

Op 1 juli 2012 heb ik twee canvas foto schilderijen besteld en al betaald bij linnenfotoschilderij.nl voor 160 euro in totaal. De bestelling zou binnen drie dagen worden bezorgd, maar tot op heden niets ontvangen en ik kan telefonisch ook geen contact met het bedrijf krijgen. De telefoon gaat over, maar wordt niet opgenomen. Volgens mij wordt de lijn doorgeschakeld naar een 06 nummer. Gisteren een email verzonden en vandaag weer. Tot op heden geen reactie. Ik hoop nog steeds op een goede afloop, maar anders wil ik mijn geld terug.

De schilderijen moeten zsm worden verzonden, want anders wil ik mijn geld terug.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Linnenfotoschilderij in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Linnenfotoschilderij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Linnenfotoschilderij

Heeft op 14 september 2012 om 08:09 geantwoord

Er is met deze mensen via de mail contact geweest en hen daarin een aanbod gedaan.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Linnenfotoschilderij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door paulineeeeeeee