Klacht: Klacht Light in the Box

op 27 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

2 carnavalsjurkjes voor mijn dochters gekocht.
Krijg ik na betaling de melding dat er een vertraging is ivm enorme belangstelling.
Verwachte levertijd 8 maart. Ver na carnaval. Vraag ik ze te annuleren en mijn geld te retourneren, krijg ik een out of the office melding. Hebben ze vakantie tot 10 februari. Dit vertrouw ik van geen kanten.

Geld retourneren zodat de meisjes iets ander kunnen uitzoeken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:42 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sandra.sluijs@ziggo.nl