Klacht: Klacht Lidl Wesselstraat

op 17 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

De kassieres in dit filiaal zijn ontzettend traag en nemen hun tijd. Klanten blijven onnodig in de rijen wachten. Er zou een protocol moeten zijn waarbij de medewerkers een bepaald tempo zouden moeten hebben vooral in drukte tijd. Wanneer de kassiere erop aangesproken wordt door meerdere klanten dat zij te traag is geeft zij brutaal antwoord “dan ga je toch lekker in een andere rij staan”. Helaas komt het te vaak voor in dit filiaal dat de kassieres te traag werken en blijven kletsen in drukte tijd met een andere kassiere. Ik ben al jaren vaste klant in deze vestiging en vind het ontzettend jammer dat in dit filiaal de klant te vredenheid ontzettend laag is. De snel kassa is geen snel kassa meer er wordt te veel onderling gekletst door de medewerkers. Ik geloof dat u het er ook mee eens bent dat de klant tevredenheid voorop ligt en dat er een hoge prioriteit is voor de medewerkers om de rijen zo snel mogelijk weg te werken in drukte en dat je niet onnodig lang moet wachten tot je aan de beurt bent alleen omdat de kassiere er geen zin in heeft. Graag hier meer aandacht aanbesteden.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 september 2017 om 16:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Onbekend_