Klacht: Klacht koffiezetapparaat Excellent 10 SN De Luxe

op 19 juli 2012 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in 1 jaar tijd 2x een koffiezetapparaat gekocht, het eerste was na 9 maanden stuk, en het 2e na 2 maanden. het filter waarin een soort bal zit en de doorloop is stuk. 20 jaar heb ik mijn vorige koffiezetapparaat gehad zonder problemen. Met dit apparaat is het dweilen met de kraan open en dan bedoel ik letterlijk dweilen. het schuifje van de filter werkt niet meer met als gevolg dat de aanrecht volloopt met koffie die in de pot hoort te lopen. Na 2 weken al viel een onderdeel uit de filter , later vond ik een klein veertje wat in de filter hoort. Waarom een goed product vernieuwen? Het oude product van D.E. was ideaal.
2 Van die dure (vernieuwde) apparaten in een tijdsbestek van één jaar is geen reclame voor uw bedrijf en voor de koper pure stress!
Vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

Wilt U mij aub een nieuwe filter en overloop sturen? Ik zit nog volop in de garantietijd.

Alle klachten die gemeld zijn door Alinda2