Klacht: klacht is helemaal niet opgelost !

op 17 augustus 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

mijn klacht is nog helemaal niet opgelost FA-Med sterker nog jullie hebben er een nog grotere rommel van gemaakt. Ik denk dat ik dit ook maar ga melden bij IZA. Die vergoeden een nota die nog niet klopte dus dat is te waarderen van IZA en vervolgens zet FAMED op hun site een nota die qua bedrag nog niet klopt. Ik heb meer vergoed gekregen van IZA dan ik moet betalen aan FAMED. Over fraude in de hand werken gesproken !

Overigens op mijn mail van 2 aug heeft famed tot op heden nog niet gereageerd. nee ze laten het graag aan de patient over om het op te lossen : een fout die zij hebben gemaakt. Immers de tandarts huurt famed in om de nota’s te verzorgen nietwaar ?

Maar in de tussentijd is er dus nog een foute nota gedeclareerd ( dat was de 2e keer ) met een behandelaar waar ik helemaal niet ben geweest en die zzp’er is en niet in dienst dus hoe zit dat met de agb code en nu zie ik in mijn famed een nota staan die ook niet klopt qua bedrag! Dat is dus de 3e poging van FAmed.

Eens zien hoe snel ze daar zelf achter komen. ze zijn lekker bezig daar met famed en de praktijk. Nog even en ik ga op zoek naar een andere tandarts, zeg dat maar tegen de praktijk beste mensen van famed. Wat zegt de CEO ook al weer ? : ‘ Toch zie ik het niet primair als de verantwoordelijkheid van de ontvangers van zorg om zorgnota’s te controleren.’

En ik ben al vanaf eind juli bezig met jullie werk dus te doen, heb er nog extra kosten voor gemaakt ( inzage KvK, daar hoor ik jullie ook niet over )
Kortom : famed SUCKS

dat famed mijn emails beantwoord. Dat zij nu eindelijk een juiste nota in mijn famed zetten die klopt qua bedrag en AGB code /KVK nr. En dat zij excuses aanbieden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht jente2017

4 weken geleden - en de derde foutieve nota ( met onjuist bedrag ) die ik voor 16 sept moet betalen is weer verdwenen vd site ! Wel kreeg ik die op papier per post thuisgestuurd. Dus Fa-MED is lekker bezig. Reageren doen ze niet en facturen verschijnen en verdwijnen weer net zo snel. Maar blijkbaar zijn ze wakker geschud door mijn mededeling dat de factuur nog niet klopte omdat ze een bedrag waren vergeten. FA-med : goed geregeld ! Famed is sinds 1988 een financieel dienstverlener in de zorgsector en marktleider in omvang. Als specialist in het administreren, factureren en innen van declaraties nemen wij de tijdrovende zorg over de financiële administratie van zorgaanbieders uit handen. Dit doen wij door: Namens de zorgaanbieders correcte en begrijpelijke nota’s te versturen en te innen. Aangeleverde declaraties van de zorgaanbieder te controleren. Aangeleverde declaraties van de zorgaanbieder voor te financieren. Indien wenselijk de declaraties van de zorgaanbieder direct te declareren bij de zorgverzekeraars. Zorgconsumenten (ontvangers van een nota van Famed) service te bieden bij vragen over en de betalingen van een nota van Famed. Desgewenst het 'debiteurenrisico' (voor de zorgaanbieder) over te nemen. De zorgaanbieder inzicht te geven in zijn/haar financiële administratie. Als specialist in het administreren, factureren en innen van declaraties nemen wij u de tijdrovende zorg over uw financiële administratie uit handen. Waar u op kunt rekenen: Uw aangeleverde declaraties worden vooraf door ons gecontroleerd. Volgens de afgesproken termijn wordt de totaalsom (minus bijdrage Famed) van de overgenomen declaraties aan u uitbetaald. Uw declaraties worden, indien mogelijk/wenselijk, direct ingediend bij de zorgverzekeraars. Uw zorgconsumenten (patiënten, cliënten, klanten) ontvangen, namens u, correcte en begrijpelijke nota’s van Famed. Service richting uw zorgconsumenten: notavanfamed.nl & Famed Contact Center Indien gewenst nemen wij het debiteurenrisico over. U heeft realtime inzicht in uw financiële administratie: mijnfamed.nl & Famed app. dan is de informatie van de website toch echt lachwekkend om te lezen , voorlopig hebben ze nog niets uit zichzelf rechtgezet maar ben ik al vanaf juli bezig met nota's te laten corrigeren. maar een dank je wel is er niet bij.

Alle klachten die gemeld zijn door jente2017