Klacht: Klacht ingediend niet opgelost

op 24 november 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bankstel aangeschaft, type Rimini, op 4 juli, op 8 november is een medewerker van het filiaal Den Haag wezen kijken omdat er plooien in de bekleding zitten, volgens hem was dat normaal, en er zit ook een kuil in de zitting, hij zou het intern opnemen maar tot op vandaag (24 november) niets meer vernomen.

Gewenste Oplossing:

Nieuw bankstel of opvullen zitting en plooien straktrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sablerolle
x