Klacht: Klacht inbouw Whirlpool koffiezetapparaat

op 17 juli 2012 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze klacht gaat over het inbouw koffiezetapparaat ! Waardeloos,als je het waterreservoir vult,moet je eerst met een lepeltje het opvoerpijpje naar achteren duwen,anders kan de waterbak er niet in! Kopjes koffie stoppen niet vanzelf,bij blijven staan! Koffie is lauw! En de pads moet je erin persen! Zeker niet tevreden,hadden we beter een duurder apparaat kunnen kopen!

Heb contact gehad met ikea,moesten we naar servicebalie,hopen dat ze hem terug nemen,en hopen dat je er nog iets voor krijgt! Dit vind ik geen manier! Het kost je toch nog 300 euro!

Meer mensen met klachten,dat ze hier niet meer aan doen!

We hebben er veel spijt van!

Gewenste Oplossing:

Geld terug! Garantie! Inleveren! En hoef geen nieuwe!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 26 juli 2012 om 19:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

IKEA vindt het bijzonder spijtig dat het apparaat niet naar behoren werkt en stelt normaliter alles in het werk om de apparatuur te repareren of te vervangen. Op verzoek van de klant hebben wij de koffie automaat teruggenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.Freriks