Klacht: Klacht horeca

op 09 september 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Was gisteren in Sneek met viendinnen. Kom zelf uit de Randstad. Wij wilde graag een tompouce en aardbeiengebakje. Alleen die in de vitrine lagen zagen er niet goed uit. Vroegen om andere. Meisje liep met bordjes om ze halen. Ging toen andere mensen helpen. En liet ons zo staan. Wat een slechte service. Zijn toen maar weggegaan. Tegen een andere medewerker er wat van gezegd. Was wel wat over en weer gedoe. Toen zei de medewerker “ dan kom je hier toch niet meer”. Dit is niet de eerste keer. Heb zelf al meer slechte ervaringen in Hoofddorp en Amsterdam. Ik denk omdat het komt omdat er veel jonge mensen zonder enige begeleiding van ervaren mensen staan. Ik geef heus de jonge mensen niet de schuld. Ik denk dat de Hema maar eens een goede cursus moet gaan geven in opleiding in de horeca. En ook de hygiene en schoonmaak goed laten doen. Ook een goede tip laat mensen die broodjes niet afrekenen aan de kassa. Want daarna gewoon weer broodjes maken zonder handen te wassen. Etc etc. Doe er wat aan management.

N.vt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door @@@uou