Klacht: Klacht gesloten zonder afhandeling

op 20 mei 2020 over ING in de categorie Banken

ING,

Er is net een klacht door ING Webcare afgesloten zonder dat dit is opgelost. Dus mits de klacht is opgelost heeft het niet veel zin om deze te sluiten.

Rabobank heeft al een onderzoek gedaan en het geld staat vast bij de ING. Ik als klant wil hier niet telkens tssenzitten.

Kopie tekst:
Ik heb een betaalverzoek ontvangen via ING Betaalverzoek. Zelf ben ik klant bij de Rabobank.

De betaling van dit verzoek liep via iDeal van mijn Rabobank rekening naar een tussenrekening van ING.

Dit was op 24 april 2020. Inmiddels is het 20 mei 2020 en staat het er al bijna een maand.

Ik ben pas tevreden als het geld op mijn rekening staat of op de uiteindelijke rekening.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht raymond74

4 maanden geleden - Zie hier de ten onrechte afgesloten klacht: https://www.klacht.nl/ing/klacht/geld-vast-op-tussenrekening/

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 22 mei 2020 om 11:06 geantwoord

Hoi Raymond,

Excuses dat dit niet goed is gegaan!

Begrijp ik goed dat het langer dan 4 dagen geleden is en je het bedrag nog niet retour hebt?

Heb je ook al contact gehad met de klantenservice om mee te kijken via de Chat in Mijn ING of telefoonnummer 020 22 888 88?

Heeft de Rabobank nog verdere actie ondernomen of hebben zij het afgelosten?

Vriendelijke groet,

Tjitske