Klacht: Klacht filaal helmond.. ( onuiste behandeling)

op 05 augustus 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn klacht is als volgt:
Mijn ouders zijn gisteren bij Leenbakker geweest om daar een kast aan te schaffen.
Dit hebben zij ook gedaan, maar wel met de voorwaarde dat als het product niet in smaak zou vallen bij de persoon voor wie die aangeschaft is hij geretourneerd kan worden. Mijn ouders werd verzekerd dat dit geen enkel probleem zou zijn, mits het product in de verpakking zou blijven.
Bij thuiskomst werd ik verrast door mijn ouders met de kast. Ik was echter helemaal niet op zoek naar zo’n grote kast en heb tegen mijn ouders gezegd dat ik het heel erg lief vond, maar dat ik hem niet zou gebruiken. Mijn vader gaat de volgende dag met de bon en de kast, in de originele verpakking, terug naar de winkel om hem terug te brengen. Bij de kassa aangekomen wordt “Jeroen” omgeroepen en die komt dan ook naar de kassa gelopen. Mijn vader legt uit dat hij de kast terug wil brengen en Jeroen zegt resoluut NEE!
Hij zegt tegen mijn vader dat de er een scheurtje in de verpakking zit en dat er een paneel beschadigd zou zijn.
Er zit inderdaad een scheurtje in de verpakking, maar die zat er gisteravond al op toen mijn ouders de kast mee naar huis hadden genomen.
Vervolgens wijst hij mijn vader de deur.
Ik, gechoqueerd door dit voorval, besluit gelijk te bellen naar Leenbakker om te kijken wat er nu precies aan de hand is. Mijn vader praat redelijk goed Nederlands, maar misschien heeft hij hem niet goed begrepen.
Ik bel en “Jeroen” neemt de telefoon op. Ik krijg exact hetzelfde verhaal te horen en ook mij word duidelijk gemaakt dat er niks teruggenomen zou worden.
Toen ik aangaf dat er niks stuk was en dat de scheur op de verpakking er vanaf gisteren al op zat gaf hij als antwoord: ‘ Ja, dan had je vader hem gisteren al niet mee moeten nemen”.
Wat is dit nou voor antwoord?? Mijn familie koopt regelmatige dingen bij de Leenbakker, omdat we juist altijd tevreden waren over de service. Maar dit is schandalig. Ook de manier hoe mijn vader was behandeld in de winkel was zeer denigrerend.

Het zit mij heel erg hoog en met name de manier waarop mijn vader is behandeld. Ik wil dat de kast zoiezo retour gaat en dat er excuses aan mijn vader geboden word. Een oude man die heen en weer blijft zeulen met een zware kast. Ik vind het echt te schandalig voor woorden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door safaah