Klacht: Klacht expert

op 25 september 2017 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Wij hebben tot nu toe nog geen klacht ewp wel over de afhandeling door expert die hebben de service overgenomen van scheer en foppen we worden niet goed behandeld moet zeggen expert Dronten valt mee maar vandaag ook eerst naar expert Zwolle geweest ze vragen 20 euro om ons te helpen met onze laptop we hadden immers de laptop maar bij expert moeten kopen net of wij er om gevraagd hebben tevens werd ons bij expert Dronten gezegd trouwens die doen dit gratis het opsturen wat super is dat er gekeken word naar de laptop maar dat de kans zeer groot is dat ie niet meer gemaakt word maar je dagwaarde krijgt die van ons was in de aanbieding maar als je de dagwaarde krijgt dan hebben wij geen laptop voor onze dochter wij hebben deze gekregen via de gemeente vandaar ook de verzekering normasl koste de laptop 600 euro nu was ie 399 hopelijk komen ewp met een gepaste oplossing dit zouden we zeer op prijs stellen

Hopelijk komt ewp in onze situatie met een gepaste oplossing

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roeltje230