Klacht: klacht en morgen heb ik tentamen nummer 1.

op 30 juni 2021 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Al een tijd een vraag uitstaan bij een docent omdat ik niet op het antwoord van de oefentoets uitkwam. Bij een leraar maar in de buurt gaan vragen en die legde mij uit dat ik het woordje CPM (per 1000) over het hoofd had gezien. Het modelantwoord was goed, alleen de uitleg was fout. Het was namelijk boven een bedrag en het antwoord model zei dat het onder een bedrag was. Krijg ik vandaag antwoord van de docent dat ik het helemaal goed had uitgewerkt.

Voor deze begeleiding heb ik 318,00 per maand afgetikt. En even voor de goede orde een verkeerd uitleg heb ik is mij bij andere vakken ook al overkomen. Uiteraard heb ik alles zwart op wit!

Dit is niet de eerste keer dat docenten van de LOI het fout uitleggen.
Wat gaan jullie er aan doen dat ik wel mijn tentamens in één keer haal, aan mijn kennis en inzet ligt het niet.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 01 juli 2021 om 09:51 geantwoord

Beste Michiel,

Je hebt ons gistermiddag een e-mail gestuurd met de casus en ook het contact met de docent. Ik heb navraag gedaan bij de studieleiding hierover zodat ze inhoudelijk kunnen meekijken. Wij gaan helaas niet over de leerstof, dus ik kan je zelf nog niet voorzien van antwoord. We reageren op je e-mail zodra we terugkoppeling hebben.

Robin,
LOI Webcare