Klacht: klacht emailstoring oktober

op 28 november 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Recent heeft zich een forse emailstoring voorgedaan bij caiway. Gedurende enkele dagen kon er niets verstuurd/ontvangen worden.
Na het oplossen van de problemen werden in fasen honderden mails ontvangen, waarvan vele in meervouden! Het opruimen hiervan is een vervelende en tijdrovende klus. Wat doet caiway? Stuurt een excuus mail met het zoethoudertje: de mogelijkheid eerst een zondag, daarna zelfs veertien dagen gratis naar extra zenders kijken!
Dit is te gek voor woorden. Heel veel kijkers hebben al meer dan genoeg om naar te kijken, ook wij zitten niet op dit ” zoethoudertje” te wachten. De storing was dermate ernstig dat een andere vorm van ” genoegdoening” op zijn plaats zou zijn en feitelijk meer zou passen bij een zich zelf respecterend bedrijf. Geef een korting op het maandabonnement november of iets dergelijks.

Compensatie abonnementsgeld

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 28 november 2016 om 20:54 geantwoord

Heeft op 29 november 2016 om 09:05 geantwoord

Als ik (als klant zijnde) aangeef geen interesse heb in een voetbalzender (ik heb helemaal niets met voetbal en derhalve ook geen abonnement) verwacht ik een passend alternatief. Het Plus TV pakket zat reeds inbegrepen in mijn abonnement. Ik voel me dus niet gecompenseerd. Verwacht een betere oplossing van uw kant.

Alle klachten die gemeld zijn door FreddeJ