Klacht: klacht deel 4

op 06 april 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Inmiddels bijna 8 weken zonder toestel

Gisteren kreeg ik bericht van Dynalogic dat er een telefoon toestel onderweg is.
Ik heb contact opgenomen met dynasure en die vertelde dat de samsung note 5 Edge na 7 weken eindelijk binnen is en die wordt op 05-04-16 verstuurd.
Vervolgens krijg ik bericht dat de bezorging is geannuleerd door EWP. Mag ik vragen waarom jullie mij na 7 weken weer laten wachten op een toestel.
Zit nu bijna 2 maanden zonder toestel en wordt er eindelijk een toestel verzonden wordt deze geannuleerd door EWP.

IK heb contact opgenomen met Dynasure en die verwijst me naar EWP.
contact opgnoemen met klantenservice van EWP en die geven aan wij kunnen u niet helpen u moet een mail gaan sturen.

Mag ik vragen waarom jullie de verzending hebben geannulleerd en wat is mijn compensatie van 2 maanden zonder toestel

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zaidel