Klacht: Klacht Connexxion: Gebruik (jas) abonnement werkt niet

op 02 april 2013 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

zelfde klacht, eerder gemeld door collega.
verplicht gratis abo, toch na 4x reizen een negatief saldo terwijl ik mij houd aan de regels (alleen P40-bemanningscentrum en terug), als ik niet betaal (=pas opladen) loop ik kans op boete van 35euro! Gratis abo, ik loop in uniform en heb OV-pas en Schipholpas bij me. Mag dit? Moet Connexxion dit niet eerst verhelpen en nieuwe instrukties bekend maken hoe de pas weer op 0,00euro te zetten (zonder dat wij eerst betalen en declareren om gratis te mogen reizen) en dan pas gaan bekeuren?

Eerst alle kinderziektes eruit, worden nu bekend door algemeen gebruik medewerkers, dan pas sancties. De tip van Connexxion: stort geld op pas, en declareer elke keer on-line de onterecht gemaakte kosten, zeer omslachtig en ben ik niet van plan. Alle medewerkers betalen al voor parkeren en mogen gratis van bus gebruik maken, eerst duidelijkheid en bugs eruit, ik ben niet alleen met deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Connexxion in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Connexxion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Connexxion

Heeft op 09 april 2013 om 10:31 geantwoord

Om uw melding goed te kunnen behandelen, is het in veel gevallen noodzakelijk om navraag te doen bij onze collega's uit de regio. Wij hebben uw melding daarom opgenomen in ons eigen klachtensysteem. Nadat wij de uitkomst van het onderzoek hebben ontvangen, nemen wij contact met u op. Wij streven ernaar u binnen 15 werkdagen na binnenkomst van uw melding verder te informeren.

Alle klachten die gemeld zijn door pom1002