Klacht: Klacht boxspring ordernummer 117847

op 14 maart 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een boxspring gekocht, en bij uitpakken kleurverschil.
Naar de winkel geweest, doorverwezen om een mail te sturen naar verkoopbinnendiensten@leenbakker.nl. Nog steeds geen reactie gehad ben hier al 3 weken mee bezig.
Ik ben zeer ontevreden over de service en over de kwaliteit

Gewenste Oplossing:

Dat Leenbakker mij te woord staat en mij een nieuw boxspring levert. Ik moet anders weer een aanhanger huren. Dus Leenbakker mij te woord staat een nieuw boxspring en een juiste met geen kleurverschil op mijn adres komt leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dewivanwesten