Klacht: Klacht Bingoreis Kreta ****

op 19 oktober 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Onderstaan was onze brief aan Corendon:

Betreft: klacht bingoreis reserveringsnummer 6944813

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van onze bingoreis naar het Griekse eiland Kreta wil ik langs deze weg een klacht indienen. Bijgevoegd vindt u het door de reisleiding ingevulde klachtenformulier, foto’s en video’s en deze bronnen wil ik graag onderbouwen doormiddel van dit schrijven.

Van 15 augustus tot en met 22 augustus 2016 hebben wij doorgebracht in Eri Beach & Village, te Chersonissos. Hier zijn wij terechtgekomen via de bingo formule van Corendon. De klacht van deze reis betreft de all inclusive formule van dit resort, deze is namelijk erg beklagenswaardig. De warme spijzen die worden geserveerd zijn koud, en de koude spijzen zijn warm. Zoals de foto met de thermometer aantoont, heeft het vlees wat geserveerd wordt een temperatuur van 33,1 graden Celsius, dit houdt in dat dit vlees 26,9 graden te koud wordt geserveerd en daarbij een ziekmakende bron van bacteriën is. Dan nog maar niet te spreken over het vet waar deze voedingsmiddelen letterlijk en figuurlijk in drijven. Het restaurant van dit resort is veel te warm en te vochtig en de borden en de glazen zijn nat en smoezelig. Wij hebben hierover contact met uw collega Renie Spijkerman en samen met haar het formulier ingevuld met van haar het advies foto’s en video’s te maken. Ook zij gaf al aan dat we erg slecht terecht waren gekomen in dit resort. Al met al kan u begrijpen dat wij ons ontbijt, lunch en diner elders dan in dit resort genuttigd hebben gedurende deze vakantie, Dit heeft geresulteerd in hoge bijkomende kosten, gemiddeld zo’n 30 tot 40 euro per dag. Graag zien wij dat jullie ons tegemoetkomen in deze onkosten, met een bedrag van 37,50 euro per dag, per persoon.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en vertrouwen op een spoedige medewerking. Alvast hartelijk bedankt.

Mellissa Goes (hoofdboeker) en Lisanne Breider

Echter krijgen wij een respons van Corendon dat we een totaal bedrag van 62 euro terug kunnen krijgen.. (10% van de reissom)
Wij zijn het hier niet mee eens en willen dat Corendon zich nogmaals ontfermt over deze klacht.

37,50 euro per dag, per persoon.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xmelia