Klacht: klacht bij noodzakelijke opzegging internetabonnement

op 31 januari 2014 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Na een verhuizing “gedwongen” opzegging bij xs4all.nl omdat de centrale te ver weg is en op mijn nieuwe adres niet kunnen leveren. 10 dec 2013 opgezegd,na vele telefoontjes en lange wachttijden eindelijk mevrouw * aan de lijn die e.e.a zou gaan regelen. 4 januari 2014 bewijs van gemeente over verhuizing opgestuurd, brief ontvangen dat 13?! januari 2014 mijn opzegging is ontvangen(het duurt 9 dagen voordat het verwerkt is!) en dat de genoemde diensten op 12 februari 2014?!en de facturering wordt stopgezet! Ik heb 10 december 2013 opgezegd en moet nog 2 mnd! betalen. Ik had een dommel aangevraagd maar wilde die toch niet gaan gebruiken omdat bij navraag elders blijkt dat het laag internetvermogen heeft en dat je weer moet bijbetalen voor meer kunnen internetten, dommel is naar oude adres gestuurd,pas op 21 december 2013(lange tijd op moeten wachten, terwijl er paar dagen voor staat) terwijl ik al enige tijd nieuwe adres had doorgegeven. Nog steeds geen terugbetaling van de dommel ontvangen, het is nu 30 januari.De mevrouw die e.e.a. voor mij zou regelen en zou proberen dat ik die extra maanden niet hoefde te betalen, ze begreep mijn standpunt wel werd er gezegd, heeft tot op heden nog niets voor elkaar gekregen. Ik ben inmiddels met zoveel personen doorverbonden, alles loopt door elkaar heen en iedere keer moet ik opnieuw mijn verhaal doen.Over de lange wachttijden zal ik het maar niet hebben…..Ik vind het schandelijk dat je zo wordt uitgebuit nadat ik toch enige tijd een contract heb gehad bij xs4all.nl, (plus minus 2 en een half jaar) daar komt bij dat niet ik mijn contract wilde opzeggen maar dat xs4all.nl niet kan leveren op mijn nieuwe adres. (mijn contract loopt tot augustus 2014).

Ik zou tevreden zijn als ik op z\'n minst 1 mnd niet hoef te betalen ipv 2 maanden nu. Eigenlijk zou het vanzelfsprekend moeten zijn dat als je \"gedwongen\"opzegt dat er niets meer afgeschreven wordt. XS4all kan niet meer leveren, de verhuizing is maar paar km verderop, dus het probleem ligt bij hen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 15semmie