Klacht: Klacht betreft retourneren

op 06 juni 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Onlangs 2 artikelen besteld die ik graag wil retourneren, ik heb meerdere malen geprobeerd om een retourmelding via leenbakker.nl door te geven, helaas gaf die elke keer aan dat er iets mis ging waardoor het niet lukte. Hij kon de gegevens niet ophalen zeg maar. Vervolgens heb ik geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met leenbakker, ik ben anderhalf uur bezig met bellen om hun te bereiken maar ik krijg geen gehoor, wat erg spijtig is. Op mailtjes wordt er niet gereageerd, ( spreek uit ervaring ) in het verleden ook een artikel besteld wel erg jammer.

Ik wil graag geholpen worden, dat er een retourmelding wordt gedaan voordat de termijn voorbij is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Reactie van de melder van de klacht Miiiiszy

2 maanden geleden - Ik word radeloos van leenbakker klantenservice, dit heb ik nooit te nimmer meegemaakt, ik wist niet eens dat dit bestond. Ik wil graag een retourmelding doorgeven, echter lukt dit niet via de leenbakker site omdat ik een foutmelding krijg. Ik wil graag geholpen worden!!!!! Een ding weet ik zeker dat ik nooit meer een artikel bestel bij leenbakker wat een gedoe zeg. Ik bel gerust 30 keer per dag zelfs tijdens etenstijd. Maar geen gehoor.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Miiiiszy