Klacht: klacht bagegeboeking

op 28 juli 2015 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

December 2014 een reis geboekt bij Neckermann reizen MET bagage,3x 20 kilo.
paar dagen voor vertrek de tickets ontvangen en op de tickets stond dat er geen bagage was geboekt,terwijl dit WEL telefonisch was doorgenomen.
Direct gebeld met Neckermann en de dame aaan de telefoon gaf als advies om dan het bedrag van de zogenaamde niet geboekte bagage per ideal over te maken want anders kon onze bagage niet mee.
Mevrouw zei ook dat ik een klacht mail moest sturen,heb dit uiteraard direct gedaan en inmiddels terug van vakantie en nu is de email onvindbaar.Via facebookchat wordt ik steeds afgescheept met dat alles in behandeling wordt genomen.
Vanmorgen weer gebeld met Neckermann en na een gesprek waarin ik doorverbonden wordt na 30 minuten in de wacht de telefonische verbinding verbroken!

Ik zou graag mijn betaling per ideal terug willen krijgen (die ik op dat moment moest betalen volgens de medewerkster anders mochten de koffers niet mee....)
Aangezien dit bij de boeking wel was doorgenomen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 30 juli 2015 om 09:36 geantwoord