Klacht: klacht algemeen

op 22 december 2012 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

helaas waren wij niet tevreden over ons verblijf in Fletscher Hotel de Cooghen.
Wij kwamen aan op 20 december en hadden een verblijf t/m 22 december j.l.
Ten eerste moesten wij per nacht voor onze hond 10 euro bijbetalen. Wij vroegen ons af waarom hier kosten aan verbonden waren.
Toen wij op onze kamer kwamen stond er een bank die er ontzettend vies uitzag. Of dit nu voor onze hond bedoeld was?
Op de bank hebben wij vervolgens een handdoek gelegd zodat je in ieder geval de vieze vlekken niet zag.
Ook stonden er 3 bedden terwijl wij met ons tweeën waren + de hond. Was het extra bed misschien voor onze hond?
Was dit extra bed er niet geweest hadden wij en onze hond waarschijnlijk meer ruimte gehad.
Ook vonden wij het vreemd dat er 10 euro per nacht voor het parkeren bij het hotel betaald moest worden.
Vervolgens bleek de 1e dag de lift kapot te gaan; de deuren konden niet meer open of dicht.
Probleem was dat onze hond niet naar boven of beneden durfde te lopen omdat wij op de 2e verdieping verbleven en
het een open trap was. Zoiets kan natuurlijk gebeuren, maar er werd ons gezegd dat ‘s middags nog een monteur zou komen.
Niet dus! Tja en als je dan iedere keer je hond op moet tillen naar boven en beneden, valt dat niet mee. Vooral het gewicht
van onze hond. Bovendien stond er een mevrouw van middelbare leeftijd ook op de 1e verdieping te mopperen.

Ik wil u nog wel even zeggen dat niet alle Fletscher Hotels zo zijn hoor. Wij zijn kortgeleden in Roden geweest en daar was niets
op aan te merken. Gratis gebruik kunnen maken van de sauna en parkeerterrein terwijl bij uw hotel dit apart betaald moest worden.
Al en met al zijn wij niet tevreden over het Fletscher Hotel de Cooghen.

m.vr.gr.
W.Lourens

hygiëne moet beter; snellere acties wanneer lift buiten werking is; trappen moeten niet open, maar dicht zijn en bekleed zijn met vloerbedekking of antislip; parkeren bij hotel moet gratis zijn

Alle klachten die gemeld zijn door wilma.lourens