Klacht: Klacht afhandeling van KPN Winkel Nijmegen

op 02 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Afgelopen maandag heb ik in de winkel in Nijmegen mijn defecte iPhone 6 plus ter reparatie aangeboden ( toestel is los zonder abonnement bij Kpn gekocht!) helemaal in orde zonder beschadigingen en dit heeft de medewerker ook bevestigt. moest hem uit mijn beschermde Lifeproof case halen, en ook het origineel doosje mocht er niet omheen. tot ik woensdag bericht kreeg van Teleplan dat de reparatie door Appl is afgewezen omdat het toestel krom zou zijn. en daardoor niet onder garantie werd gerepareerd. wel kon ik voor 360,- een refurbis toestel ontvangen. ik heb dit niet gedaan want mijn toestel kan helemaal niet krom zijn, want dit is in de Lifeproof case helemaal niet mogelijk, en de medewerker van u had al geconstateerd dat er geen schade aan het toestel was. ook vertelde Teleplan dat zei een afwijzings rapport zouden bij voegen als ik het toestel kwam ophalen, alleen moes ik dan wel 36,10 onderzoekkosten betalen. ik heb dit onder protest betaald en gister de iPhone op gehaald, de medewerker in de winkel zag zelf ook niet dat het toestel krom zou zijn. maar zou nog even zelf bellen met Teleplan. vandaag kreeg ik een standaard afwimpel berichtje van de winkelmedewerker dat Teleplan achter hen bevindingen bleef staan en niks voor mij kunnen doen. het pre is dat afgelopen week meerdere maken in de media is verschenen dat er een probleem is met de processor van de iPhone 6 en dat Apple aangaf dat dit niet mocht en de toestel onder garantie zou maken.
al met al ben ik voor niets 2 x naar nijmegen gemoeten ( bedenkende dat ik invalide ben en van andere afhankelijk) en nog met een kapotte iPhone zit. en Teleplan helemaal geen bezien van Apple heeft en hoogst waarschijnlijk gewoon alles bij elkaar heeft gelogen, en het toestel helemaal niet bij Apple heeft aangeboden, want ik heb inmiddels contact met Apple gehad en mijn iPhone is door Teleplan nooit aangeboden ter reparatie. dus ik wordt ook nog voorgelogen ook nog, en de medewerkers van KPN Nijmegen doen niks en wijzen me gewoon op de uitspraak van teleplan. ik heb zelf fotos gemaakt van mijn toestel oordeel zelf hoe verschrikkelijk krom mijn toestel is, NOT !

daar het toestel amper een jaar oud is, en Apple aangeeft dat dit een fout is in de processor wil ik een nieuw toestel ontvangen onder garantie zoals dit in de wet is vastgelegd!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wimstip