Klacht: klacht afhandeling afkoop pensioen

op 09 april 2013 over Zwitserleven in de categorie Pensioenen

26 oktober nam ik contact op met Zwtserleven inzake afkoop van mijn (kleine pensioen.Er werd een afkoopsom besproken van € 4.780,= bruto.Minus 33 % zou dat neerkomen op ca € 3200,= netto.Pas in december kreeg ik hun voorstel ,echter kwam dit neer op netto plm € 2.000, = Uit te keren in 2013.De belasting is dan inmiddels 39 % .Ik krijg allerlei schimmige antwoorden en moet zelf voortdurend actie ondernemen om de zaak in beweging te houden.Ik wacht nu alweer ruim een week op alweer een antwoord.Ik raadt iedereen aan om ZEER VER WEG te blijven van Zwitserleven.Ik ga dit ook aanhangig maken bij TROS RADAR ,want aan dit soort praktijken dient een einde gemaakt te worden.

Er is maar 1 oplossing: gewoon uitkeren wat was besproken t.w. € 3200, =

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zwitserleven over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zwitserleven in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zwitserleven een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zwitserleven

Heeft op 12 april 2013 om 10:56 geantwoord

Op 10 april is er door het Webcare Team telefonisch contact geweest. Vervolgens heeft een collega van de Werknemersdesk op 11 april een voicemail ingesproken. Ook is op 11 april een e-mail gestuurd met daarin een uitleg over de gang van zaken.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Zwitserleven beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door renesteur