Klacht: Klacht abbonement

op 06 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net een abbonement aangevraagt met nummerbehoud.
Na het moment van activeren als ik wil bellen zegt er een stem ….

Klantenservice kan alleen maar zeggen dat er een storing is en in alles gelijk geven dat het vervelend is en meer kunnen ze niet doen. Wel heeft diegene een tip gegeven “elke dag even je mobiel uit en aan zetten misschien doet je mobiel het dan!!”

Er is nu inmiddels een week voorbij en ik kan niet bellen of gebelt worden.

Ook is de abbonement ingegaan op 30 mei en is er een actie ingegaan vanaf 31 mei dat je er Duinrell kaartjes bij krijgt.
Nu een week later kan ik niet bellen maar en ook geen kaartjs

Gewenste Oplossing:

Dat ik kan bellen en gebelt worden!
compensatie abbonements kosten + vergoeding koste van het bellen naar de klanteservice.
Stop de reclame zolang er een storing is!!!
En Duinrell kaartjes.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Elly_52