Klacht: Klacht abbonement

op 06 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Net een abbonement aangevraagt met nummerbehoud.
Na het moment van activeren als ik wil bellen zegt er een stem ….

Klantenservice kan alleen maar zeggen dat er een storing is en in alles gelijk geven dat het vervelend is en meer kunnen ze niet doen. Wel heeft diegene een tip gegeven “elke dag even je mobiel uit en aan zetten misschien doet je mobiel het dan!!”

Er is nu inmiddels een week voorbij en ik kan niet bellen of gebelt worden.

Ook is de abbonement ingegaan op 30 mei en is er een actie ingegaan vanaf 31 mei dat je er Duinrell kaartjes bij krijgt.
Nu een week later kan ik niet bellen maar en ook geen kaartjs

Dat ik kan bellen en gebelt worden!
compensatie abbonements kosten + vergoeding koste van het bellen naar de klanteservice.
Stop de reclame zolang er een storing is!!!
En Duinrell kaartjes.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen