Klacht: klacht aanmelding

op 23 januari 2014 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik wilde overstappen van essent naar oxxio. Ze doen een kredietcheck. En ik had een lage waardering, daarom moet ik een borg van 400 euro betalen. Waarom heb ik een lage waardering: omdat ik in de schuldsanering heb gezeten. Heb me netjes aan alle regels gehouden en ben er vanaf. Belachelijk dat ik hier dan op afgerekend wordt. Zou ik een lening afsluiten oke dan snap ik het. Maar hallo…ik wil overstappen van energieleverancier. Het moet niet gekker worden in Nederland. Nog effe en ze doen een kredietcheck als je van huisarts of tandarts wilt veranderen. Echt Slecht!!!!!

geen borg betalen en gewoon toegelaten worden.

(Alhoewel ik wel erg veel klachten tegenkom over oxxio)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Heeft op 28 januari 2014 om 13:27 geantwoord

nee oxxio is niet met een oplossing gekomen. Ik mag geen klant worden tenzij ik borg wil betalen....dus niet!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 28 januari 2014 om 14:24 geantwoord

We hebben de klant een bericht gestuurd waarin we aangeven dat het niet mogelijk is om de waarborgsom niet in rekening te brengen. Volgens onze Algemene Voorwaarden artikel 15 mogen we een waarborgsom in rekening brengen. De klant is tijdens de aanmeldprocedure beoordeeld door een kredietbeoordelaar. Op basis van deze beoordeling hebben we besloten om een waarborgsom in rekening te brengen. Uiteraard kan de klant contact opnemen met de kredietbeoordelaar. We hebben de contactgegevens toegestuurd.

Suze
Oxxio Nederland bv

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Oxxio beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 123123