Klacht: Klacht

Demilejeune op 01 maart 2021 over Dekbed-discounter.nl in de categorie Beddengoed

Hallo, mag ik het even zeggen dat ik het belachelijk vind dat wij verzendkosten én retourkosten hebben moeten betalen voor een kussen dat niet naar wens was. We zijn nu dus €15 euro lichter en heb nog niks! Tevens een hoop gedoe met retourpapiertjes uitprinten, alsof elke nederlander een printer in heeft huis. Bedankt voor een hoop ellende vandaag.

Graag de retourkosten terug. In tijden als corona hebben we geen andere keuze dan online bestellen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekbed-discounter.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dekbed-discounter.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekbed-discounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekbed-discounter.nl

Heeft op 02 maart 2021 om 10:11 geantwoord

Beste Demi,

Allereerst dank voor je review

De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening wanneer een artikel niet naar wens is. Wanneer een artikel defect / gebrekkig wordt afgeleverd zullen wij dit zonder een retour oplossen.

Zodra een retour door ons magazijn / depot is ontvangen zal deze worden verwerkt en zullen de betaalde verzendkosten (heen) gecrediteerd worden. Zo betaalt de consument slechts de retourkosten.

Bepaalde vestigingen van PostNL kunnen de barcode op een retourlabel scannen, echter niet allemaal. Om het printen te voorkomen is het ook mogelijk om het retouradres zelf op de verpakking te schrijven, gelieve het verzendbewijs dan goed te bewaren.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn hoor ik dit graag!

Team Dekbed-Discounter

Alle klachten die gemeld zijn door Demilejeune