Klacht: klacht

op 17 februari 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

De meeste ronde tafels wiebelen erg,waardoor je koffie gewoon van de tafel valt,

vanmorgens zaten we bij Ikea,in groningen,
In het algemeen aardig personeel,maar wat mij en meerdere mensen ergende was terwijl je zit te eten,je bord op moet pakken omdat een vrouwlijk personeelslid met de spuit en een sopdoek wil schoonmaken,ze spuit letterlijk je eten onder en er waren boze mensen vanmorgens,ik heb haar verteld dat dit de indruk wekt dat je snel moet eten om vervolgens op te rotten.sommige mensen zeiden tegen mij dat dit toch niet normaal is en dat vind ik dan ook.
wil dit wel laten weten omdat ik elke zaterdag metmijn dochtertje eet bij Ikea en 1 a 2 x per week ook eet in restaurant,en in de hotdog counter.

mvg n.j. ax

zou fijn zijn als tafeltjes niet wiebelen,heb er een thee zakje onder de poten gelegd en de ronde tafel vastgehouden met 1 hand,

en als het peroneel wacht tot je opstaat,voor dat ze tafels gaan schoonspuiten,we zaten letterlijk te eten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicolien ax