Klacht: Klacht

op 29 augustus 2017 over FEBO in de categorie Snacks

ETEN & DRINKEN | 22 augustus 2017 |

ALMERE – Heeft u zich ooit wel eens beledigd gevoeld door het gedrag van een agressieve baas in een winkel of restaurant? wij wel.

Afgelopen week besloot ik samen met een vriendin even snel wat te eten bij de snackbar. Aangezien zij graag naar de Febo (Diagonaal) wilde gingen wij daar heen.

Eenmaal daar aangekomen bestelde we allebei een kleine patat, een snack en een kleine milkshake, om vervolgens apart te betalen. Het kwam tot een bedrag van €7.80 p.p. Mijn vriendin kreeg haar patat alvast en de rest zouden we krijgen als het klaar was.

Terwijl we aan het wachten waren merkte ik mij een reclamebord op dat buiten stond. Het gene wat wij besteld hadden bleek een snack-menu te zijn en dat was duidelijk goedkoper dan dat wij ervoor moesten betalen.

Menu

Ik besloot verhaal te halen bij de medewerkers maar voordat ik mijn vraag kon stellen kreeg ik de snacks en een patatje naar me toe gesmeten. Ik liet het gaan en stelde mijn vraag. Zij antwoorde dat ik meer had betaald omdat ik het woord “menu” niet had gebruikt en dat ik dat had moeten weten omdat de poster ook in de winkel hangt. Ik vroeg hen waarom zij dat niet hadden gezegd en daarop kreeg ik het antwoord: “wij hoeven niet alle menu’s (4) uit ons hoofd te kennen, het is dom van je dat je het niet hebt gelezen”. De meneer is Hollandse man met een kale hoofd.

Om deze opmerking werd ik boos, ik vertelde ze dat het mij niet om het geld ging maar dat ik graag een excuses wilde. Het is toch je baan om te weten wat je verkoopt? Is dat niet het eerste wat je leert als je ergens gaat werken? Voor ik het wist had ik had ik een schreeuwende agressieve meneer tegenover me. Ik ben of en toe bij de Febo geweest het personeel is aardig maar de baas niet.

Ik had hier niet veel zin in dus besloot weer te gaan zitten. Na 15 minuten hoorde wij ze achter de toonbank over ons praten, ze gebruikte geen nette woorden. Die …..Antillianen. Het was zo onbeschoft van ze dat mijn vriendin opstond om aan hen te vragen of zij dat netjes vonden. Weer werden ze boos, vertelde ons dat we moesten oprotten als wij het niet wilde horen en dat we dom waren dat we dat menu niet hadden gezien. Ze lieten ons niet uitpraten en ook al waren er andere klanten in de winkel, hij bleef schreeuwen. wij voelden ons bedreigd.

Toen ik vroeg naar zijn naam weigerde hij die te geven. Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij het hoofdkantoor maar helaas heb ik nog niks terug gehoord.

Ik ben er erg van geschrokken dat de klantvriendelijkheid in deze winkel heel ver te zoeken is. Een simpele ‘sorry’ had het al goed gemaakt. Ik zal hier nooit meer iets te eten halen, en ik ken veel mensen die dit ook vinden na het horen van mijn verhaal.

Ik kom nooit meer terug. En ga al mijn vrienden vertellen nooit meer naar de Febo te komen. Ook niet bij stationsplein

Alle klachten die gemeld zijn door 12Pelham