Klacht: klacht

op 31 januari 2014 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

vanaf 20 jan. geen tv ,pc, radio en telefoon.Herhaaldelijke keren opgebeld en telkens bevestiging gekregen dat er naar gekeken wordt. Na ruim een week nog geen verandering totdat er eindelijk een monteur gestuurd werd, die concludeerde een kapotte adapter wat in een tel opheldering gaf. De monteur van guidion vertelde ons dat dit in 24 uur opgelost kon zijn, omdat wij steeds aangaven dat de lampjes bleven knipperen. Waarom worden mensen maar aan het lijntje gehouden dit is onacceptabel. beluister nog maar eens alle gesprekken. misschien is opzeggen nog niet zo’n gek idee

Wij eisen dat onze kosten van mobiel bellen 20 euro en geen verbinding van ons apparatuur vergoedt wordt.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

3 jaren geleden - Beste meneer Hofman, Uw klacht Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u negen dagen geen gebruik heeft kunnen maken van onze diensten doordat de adapter van het glasvezelmodem kapot was. Uw wens U wilt graag dat wij de negen dagen abonnementskosten en twintig euro mobiel bellen vergoeden. Vergoeding Wij gaan hiermee akkoord. Op de volgende factuur wordt 35,45 euro in mindering gebracht. Factuur Wij zien dat er een factuur nog niet is betaald. Wij verzoeken u om deze alsnog te betalen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 03 februari 2014 om 09:13 geantwoord

Beste meneer Hofman,

Uw klacht

Uw wens

Vergoeding

Factuur

Onze excuses voor het ongemak.

Sophie
XMS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door chofman