Klacht: Klacht

op 28 januari 2014 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Al sinds een aantal maanden ben ik zeer ontevreden over uw manier van handelen. Na verscheidene malen bellen over een betalingsregeling voor zowel gas als electriciteit is het vanaf daar voortdurend mis gegaan. Iedere keer werd het hoge bedrag in 1x afgeschreven en moest ik weer opnieuw bellen. Dan wordt er gezegd dat ik het bedrag moet storneren omdat het elkaar gekruist heeft. Ik heb nog nooit zoveel brieven van een bedrijf ontvangen met iedere keer aanpassingen erin. Zolangzamerhand ben ik de draad kwijt van wat wat is. Wat ook heel vervelend is dat als je belt en zegt dat ik wel erg veel moet bij betalen er doodleuk wordt gezegd dat tja dat komt door die IPad . In december werd ik door oxxio gebeld dat er een bedrag van €40 terug krijg en nu blijkt dat dat weer anders in elkaar zit ik krijg het niet terug maar het is gecorrigeerd . Ik heb zoveel verschillende bedragen per maand betaald dat het overzicht voor mij heel troebel is geworden. Nu blijkt dat de bank ook nog eens een betaling vanwege een storing gestorneerd heeft van november, buiten het feit dat een bedrag wat ik moest storneren in opdracht van oxxio ivm de betaal regeling, ik 2 weken op heb moeten wachten en daardoor met andere betalingen in de knoop kwam zoals de huur die heb ik hierdoor veel te laat kunnen betalen. Ik ben het echt helemaal zat omdat ik nu weer administratie kosten moet betalen, terwijl niet ik maar uw administratie er een zootje van gemaakt heeft. Nog anderhalf jaar en dan kan ik gelukkig weer overstappen naar mijn oude gas/electra bedrijf dat was nl een stuk overzichtelijker en begrijpelijker voor mij. Ook staat in uw brief dat de telefoonkosten 2,5 cent is maar het telefoon bandje zegt 4,5 cent.

Ik zou het zeer op prijs stellen als die extra kosten van administratie niet gerekend zouden worden en dat als ik bel voor een betaal regeling voor het meer verbruik dit in 1x goed gaat en ik niet om de haverklap moet bellen met uw bedrijf of bedragen moet storneren omdat het elkaar steeds kruist. M vr gr

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 03 februari 2014 om 12:31 geantwoord

Beste Mutsemaker,

We begrijpen dat de verschillende betalingsregelingen voor verwarring hebben gezorgd. Hierom hebben we over de drie openstaande facturen één betalingsregeling getroffen. Een bevestiging van de betalingsregeling hebben we per e-mail naar u verstuurd. Ook hebben we een betalingsoverzicht toegevoegd zodat duidelijk wordt wat u wel en wat u nog niet voldaan heeft.

We hopen dat met de informatie die in deze e-mail staat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Suze
Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door Mutsemaker