Klacht: Klacht

op 22 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag 22/1 was er een storing op het traject Alkmaar -den Helder daarom werd er omgeroepen dat alle mensen verder moesten reizen via Hoorn om in Heerhugowaard of Den Helder te komen.
In de trein naar Hoorn werd er gebeld (door de conducteur wel 3 keer!!! )of de trein daar enkele minuten kon wachten zodat we geen half uur hoefden te wachten. Maar nee we zagen de trein wegrijden toen we Hoorn naderden!!Voor veel mensen de tweede keer een half uur wachten. Helemaal zuur was het toen we hoorden dat de storing heel snel was opgelost en we gewoon met de zelfde trein door hadden kunnen reizen.
Ik zou het zeker op z’n plaats vinden om een gedeelte van de reissom terug te krijgen.
Jantine Adams kaartnr. 3528-0208-0260-6330

Gewenste Oplossing:

Zie hierboven

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 23 januari 2014 om 06:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

excuses aangeboden en procedure uitgelegd over de regeling GTBV

Alle klachten die gemeld zijn door Jantineadams