Klacht: klacht

op 13 januari 2014 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Gaarne meerdere klachten in de loop der jaren.
Slechte kwaliteit keukens
Het eten in een bedrijfskantine is beter als het luxe restaurant van de vestigingen van de valk restaurants
En dat voor de schaamteloze prijzen die er worden gevraagd.
Ik ga een aanvraag indienen bij de keuringsdienst
Was een persoon die veel gebruik heb gemaakt vroeger van de uitstekende menu,s
Sinds 9 jaar af en toe nog.
Iedere keer wordt het slechter en slechter.
Biefstuk niet te eten vol met zenuwen en spieren
Geen smaak geen kruiden enz taai droog
Snitzel zo uit het vak. Een zool of hak niet sappig gewoon opgewarmd krijg je erbij champignonetjes en paprika en wat gebakken spek keihard en alles koud.
Niet te eten uit een cafetaria smaakt honderd keer beter ook al komt het uit de frituur
Peertjes roodgekookt. hard en geen smaak. een stoofpeertje moet je kunnen zuigen
Geen heerlijke saus, gewoon water.
Gebakken aardappeltjes. Hard en geen smaak droog. Vroeger 3 schaaltjes groente
Nu een met toevallig spruitjes hard hard te hard.
Patat droog geen spoor van vet niet gebakken in de frituur. Gewoon oven verschrikkelijk vies
Het begon vroeger in hardegarijp. Bestelde een haascarbonade, veel te dik bij het opensnijden kwam het bloed eruit vlees rood verschrikkelijk gevaarlijk.
Kellner gevraagd of het mogelijk was om het terug te brengen naar de keuken en iets beter doorbakken, kwam terug met de mededeling mankeerde niks aan kon het wel eten. En kreeg een vervelend antwoord U wilt zeker niet betalen, toen brak de hel los ik had een bon met 150 gulden tegoed, directeur erbij en die hield vol dat het goed te eten was.
De haascarbonade had ik ingepakt en weigerde het te betalen, was met mijn ex vrouw en 2 kinderen daar voor hun eten wou ik betalen.
Politie zou er bij komen reden weigering het te betalen ondanks de bon.
Met de woorden ik geef het af aan de keuringsdienst en morgen staat het in de telegraaf ,is de zaak afgehandeld,
Biefstuk in westerbroek 5cm hoog en vol zenuwen ,de ober gevraagd wat is dit voor een biefstuk het antwoord een argentijnse, ja hallo
Daarna voor 2 jaar geleden met mijn vrouw nog een keer proberen in westerbroek. Bestelde snitzel, ,niet wetende dat ik iets voorgeschoteld zou krijgen wat zo uit de supermarkt kwam of uit een cafetariafabriek, 3 kleintjes droog hard niet warm en geen smaak, ober gevraagd hoe dat kwam ja men, dit weet ik ook niet maar neem ze wel even mee naar de keuken, kwam terug en ja helemaal niet meer te eten vies vies, s,avonds een loopje toilet wel 10x,leuk is dat gelijk gezegd ga niet weer hier eten.
Dan maar eens een keer assen proberen, een drama zalm genomen, zo hard en droog als ik het tegen het raam had gegooid was het raam kapot geweest, laat staan tegen de ober zijn voorhoofd, zou ik opgepakt worden voor doodslag.commentaar gegeven aan de balie klacht ingediend, zou bericht krijgen wacht nog steeds.
Na een jaar kan ook anderhalf zijn zeg tegen mijn vriendin laten we het nog eens proberen, nou ja het resultaat staat bovenaan, vriendin ossehaas 22.50 sausje erbij zo uit een pakje,ossehaas een blok vlees van 5 centimeter hoog droog hard en geen kruiden enz,en een klein stukje gelof pannekoek na een hap laten liggen.
Zelf had ik de zigeunerschnitzel met bijgerecht o.a champignons en paprika en gebakken ontbijtspek (zo uit een pakje van een supermarkt droog vies )de saus hetzelfde wat mijn vriendin kreeg bij haar ossehaas, smakeloos vies, de bijgerechten aardappels spruiten en patat geen woorden voor verschrikkelijk smerig geen smaak.
Prijs is veel te veel ,beter een cafetaria bezoeken dan een van der valk restaurant en dan zijn we voor 2 personen voor een tientje klaar.
Zelfs het glas wijn is voor de prijs te weinig inhoud, koop een hele fles voor een glas voor de prijs die in het restaurant gevraagd wordt en de fles die ik voor die prijs koop van betere kwaliteit is.
Restaurants van van der valk, ga zo door met het huidige kantine eten (vele keren beter )en 200 misschien wel meer goedkoper.
Het is en was de laaste keer uit eten bij een vd,valk restaurant.
Was toevallig weer terug in ned.
Woon nu in griekenland uit eten gaan 3x goedkoper.

Keukens veranderen, ,biefstuk enz zelf bakken, geen kant en klaar product voor de ovens, aardappels bakken zoals vroeger de groenten enz. zelf bereiden. 3soorten groenten en het bakje appelmoes,
Dan komen de klanten ook terug die U nu verloren bent met deze smerig bereide menu,s voor hooguit een waarde van nog geen 4 euro en waar U een bedrag vraagt van 22.50 en17,95
Woorden zijn verder overbodig, kwaliteit in het mooie vaandel van de mooie vogel
Dat moet het zijn. Kwaliteit
Nu schaam U voor de aangeboden kwaliteit en stop met het beliegen van klanten met deze minderwaardige produkten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ricardomyto