Klacht: klacht

op 27 maart 2013 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

ik heb 16-11-12 een Budda to budda gekocht in de donkersteeg in leiden van 179 Ero en het slotje is nooit daarvan goed geweest,ik ben ook gelijk terug gegaan en vroeg of ik een nieuwe kreeg want ik kon het ook verliezen maar nee het slotje werd gesteld na een paar dagen kon ik het weer halen en het leek of er niets was aangedaan ,thuis heb ik gelijk gebeld en de verkoopster die zei dat ze daar geen tijd voor had en ze gaf me een groote mond ik moest er maar weer mee terug komen heb ik ook gedaan en een andere verkoopster veronderschuldig ze voor die ander verkoopster ze vond het geen stijl hoe ze daar mee om ging met een klant ,het ging weer terug naar BB en die gingen het slotje maken zodat ik het niet kon verliezen ,ik ben het 8 weken kwijt geweest en het slotje is nooit goed geweest want nu ben ik het verloren en heb ik niets meer

Een nieuwe armband

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Siebel juweliers in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Siebel juweliers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vorst