Klacht: klacht

op 21 augustus 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

raad iedereen aan om nooit een bed bij de LeenBakker Webshop te kopen , Zojuist me bed opgehaald en krijg ik me boxspring in het zwart mee terwijl het hoofdbord in het wit word mee gegeven terwijl alles in het zwart moest zijn , niet alle onderdelen zitten erbij en dan nog maar niet te beginnen over de klantenservice waar ze nog een grote mond hebben en niks voor je over hebben om een beetje serivce te geven , nee je moet het maar uitzoeken hoe je het oplost. kan ik weer een paar weken wachten tot het hoofdbord in het zwart is maar ook weer een kar huren voor 25 euro om het mee te vervoeren of iemand vragen of die heen en weer wilt rijden. snap dat het filiaal er niks aan kan doen en die hebben me dan ook heel netjes geholpen in goes aan de telefoon maar qua service is het helemaal niks en doen dan ook niks om de klant tevreden te houden heel jammer dit !

vergoeding van de extra gemaakte kosten zoals byv het huren van de aanhang kar die nu weer gehuurd moet worden om het product te vervoeren of het onderdeel te komen brengen en het te monteren

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door starringchey