Klacht: Klacht

op 13 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, Echter al sedert 06-07-2012 loopt er van alles mis met het afleveren van mijn Wehkamp bestellingen, waarvan de bezorging aan jullie is uitbesteed! Er wordt gezegd door Selectvracht als ik ze mail dat het pakketje vier keer toe bezorgd zou zijn maar niemand thuis of pakketje geweigerd, wat absoluut niet waar is! ik sprak onze vaste bezorgster onlangs die beweere dat er ten aller tijden bij afwezigheid een briefje in de bus achtergelaten hoort te worden1 Ik was continue thuis en heb vorige week zaterdag de gehele dag binnen gezeten op mijn vrije dag en maar wachten tot ik achter mijn PC ging zitten en even de track en trace bekijken en toen werd ik zwaar boos, omdat er opeens vermeld stond ÖNJUIST ADRES’!!!!! Hoezo onjuist adres, terwijl de vaste bezorger onze pakjes altijd keurig op tijd aflevert mede als TNT-post…altijd secuur! Ik ben het zat, want mijn bestellingen worden per IDEAL afgerekend en als het continue terug wordt gestuurd en ik weer een week verder ben zoals nu dan heeft het gewoon geen zin om met jullie in zee te gaan en wil ik hier duidelijkheid over! Ik ben zelf een oud medewerker van SELECTVRACHT vestiging Utrecht en werkte op kantoor en weet wat logistieke processen zijn. Hier betreft het gewoon een luie en ongeintreseerde medeweker van jullie en ik wil nu per direct opheldering voordat ik het hoger op ga zoeken! Ik wens niemand te benadelen, maar als dit zo door gaat, heeft u een juiste ervaren persoon en geloof me ik kan meer schade aanrichten aan onozele bezorgers dan wie dan ook! Als ze er geen zin in hebben, moeten ze dat koerierswerk gewoon niet doen! met vriendelijke groet en in hoop op spoedig tegenbericht uwerzijds, verblijf ik met vriendelijke groet, mevr. van de Graaf, Otis reddingplein 101 / 6836 HB te Arnhem tel:06-19242363

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakketjes vandaag nog weer bezorgd worden en dat dit niet herhaaldelijk blijft gebeuren want is nu al in veertien dagen tijd de derde keer! En er is gewoonweg niemand hier aan de deur geweest!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 juli 2012 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is in behandeling genomen. De pakketten zijn inmiddels afgeleverd. De zending die niet was geleverd hebben wij in opdracht van Wehkamp terug moeten sturen.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door jmmvanderveer