Klacht: klacht

op 05 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik heb aan al mijn betalingen voldaan na een telefoontje te hebben gepleegd werd er mij gezegd stuur betalingsbewijzen op gedaan nooit antwoord op gekregen ook na 2 weken niet gebeld geloof nu al 5 a 6 keer met het verzoek mij weer aan te sluiten word er gezegd bel intrum justitia om te melden dat u betaald heb heb ik gedaan die vertelde mij meneer berghout deze betaling moet allang binnen zijn de andere dag weer met tele 2 gebeld word er gezegd mijnheer berghout hou u maar rekening met 3 weken dat u weer word aangesloten ik heb nu in totaal meer als 200 euro betaald en nog steeds niet aangesloten en vooral die meneer die mij op 3-7 -2012 om 1600 uur mij te woord stond die was echt associaal ik werd gewoon afgezeken de haak werd er gewoon opgegooid ik pik dit niet er gaat nu van mijn kant een mooie brief na de consumentenbond .

zsm aangesloten worden mijn onnodige telefoontjes naar tele 2 worden vergoed en een excuus meer vraag ik niet

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 06 juli 2012 om 14:53 geantwoord

Tele2 betreurt het dat er onduidelijkheid is ontstaan over de betalingen en dat de klant hierbij niet netjes te woord is gestaan. Onze excuses voor het ongemak. Klanten kunnen zelf hun facturen in zien via Mijn Tele2. Hier staan ook de bedragen vermeld die nog niet voldaan zijn. Voor gedetailleerde informatie kan de klant contact opnemen met de klantenservice via: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Daarnaast kunnen klanten hun vraag ook op ons forum stellen: https://forum.tele2.nl/

Alle klachten die gemeld zijn door pattrop