Klacht: Klaar met Arriva

op 07 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis regelmatig met Arriva, de ellende begint sochtends al op station Swalmen naar Roermond. De trein zit bom vol en het is altijd de vraag of je een zitplaatst hebt of er uberhaupt nog bij past.
Overgens is de trein letterlijk altijd te laat in de ochtend.
Om 17:35 de trein van Roermond naar Nijmegen komen ze elke dag met 1 treintoestel aan, vandaag kwam ik de trein niet uit en reed mijn station voorbij.

Wanneer iedereen een fatsoenlijke zitplaats heeft en de trein optijd komt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Jorisverheyden, Wat balen dat het steeds zo druk is in je trein en dat hij te laat komt steeds. En wat naar dat hij je station oversloeg. Excuses daarvoor. Dat is natuurlijk niet prettig reizen. Wat is de vertrektijd van de trein van Swalmen naar Roermond die altijd vol en te laat is? En was het de trein van Roermond naar Nijmegen van 17:35 uur die je station voorbij reed? En was dat station Swalmen? Ik hoor graag van je. Zo kan ik de klacht doorsturen naar de leidinggevenden in de regio. Dan wordt het traject besproken. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Jorisverheyden

1 maand geleden - Beste Arriva, De trein die altijd te laat is is de trein van 07:50. De trein van 17:35 vandaag die stopte wel in Swalmen, echter was deze zo vol dat ik niet langs alle mensen die in het gangpad stonden kwam. Groet, Joris Verheyden

Arriva

Heeft op 07 juli 2017 om 18:34 geantwoord

Beste Jorisverheyden ,

Dank je wel voor je toevoeging. Ik zal het doorzetten naar de regio zodat dit besproken kan worden en zodat jij fijner kunt reizen op dit traject.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jorisverheyden