Klacht: Kl achy klantenservice (Kees )

op 16 augustus 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 15 Augustus Zhou er een levering komen
Omdat het te groot is is het aangeboden aan de vracht .
Aangezien de Maten vinden win dit al radar
Het was een badkamermeubel
En er stond een rare maken bij
We Kregen te Horen dat het Maandag tussen 12.en 14 Uur geleverd wordt
Maar Helaas de hele dag thuis voor niks
Vanmorgen gebeld
Ik weird behandeld als of ik een leugenaar was het kon niet dat ik een trake en trace had het is nog niet aangeboden aan. Post Nl ik zij hoe mom ik Dan aan dit nummer .
Nou hij was heel kort onvriendelijk en ik lies duidelijk mermen dat ik het niet met hem een was waar door him zei. Ik merk het .
Ik zei ik ga een klacht schrijven him zij goededag en hing zo op

Gewenste Oplossing:

Als ze netjes hadden gezegd. Excuus we zoeken het uit en Bellen u terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 16 augustus 2016 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AngeliqueDB