Klacht: Onprofessioneel en artikelen niet ontvangen

Suzanne81 op 24 juli 2021 over Kjekk.nl in de categorie Bakker

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

03-06-2021 deden we een uitgebreide bestelling met 6 verschillende kadootjes.

Na een eerste mailtje (de max. levertijd van 14 dagen was inmiddels verstreken, lag het eerste pakketje klaar. Verpakt in een doosje van een hamsterwc (!). Dit vond ik al erg vreemd; ik ging er namelijk vanuit dat ze mooie producten zouden leveren en verwachtte een professioneel bedrijf.

Na verschillende mailen en prachtige beloften dat het opgestuurd zou worden/ opgestuurd was, had ik 4 juli eindelijk het volgende pakketje binnen, wat opnieuw maar 1 kadootje bevatte.

Opnieuw volgenden mailsessies dat e.e.a. gewoon per post verzonden zou zijn, maar dat het opnieuw opgestuurd zou worden. Dit spelletje is op 24-02-2021 door mij beëindigd met de volgende mail:
En de oplossing blijft na bijna 9 maanden nog steeds uit…
Ik verwacht van jullie nog zsm:
2 draagtassen juf
1 parkeerschijf meester 1 parkeerschijf opa

Daarna volgde taal nog teken…

Gewenste Oplossing:

als ik mijn 2 draagtassen en 2 parkeerschijven óf het bijbehorende geld ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kjekk.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kjekk.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanne81