Klacht: Kivik hoes kleurverschil tussen de bank en chaise lounge

op 13 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een klacht ingediend pas weken later een simpele reactie van de klantenservice dat je binnen 2 maanden de kleurverschil had moeten zien.
Ik heb in maart een huis aangeboden gekregen, en stuk voor stuk wat spulletjes gekocht en ook een bank met chaise lounge van ikea voor 780€ . In november ben ik in het huis ingetrokken . Dus maanden later pas maar heb in mei de bank gekocht. En nu krijg ik een simpel onzinnige mail dat ik binnen 2 maanden de kleurverschil tussen de bank en de chaise lounge had moeten zien. Die bank heeft me wel 780€ gekost en dat is lang sparen voor een student. En ben na de winkel gegaan om een nieuwe te kopen. Ze verkopen die kleur niet eens meer nou ben ik wel heel benieuwd waarom niets.

Een nieuwe volledige hoes desnoods breng ik de oude wel kunnen jullie het zelf maar zien

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 16 januari 2014 om 15:23 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij geprobeerd telefonisch contact te krijgen met de klant. Helaas is dit ons niet gelukt. Hierop hebben wij de voicemail ingesproken. Wij vinden het vervelend dat er in de bekleding kleurverschil is ontstaan. Wij adviseren de klant om met de bekleding en de originele kassabon ( of pintransactie als bewijs van betaling ) een bezoek te brengen aan de klantenservice van de vestiging waar de hoes is aangeschaft. Onze collega's van de klantenservice kunnen de hoes dan beoordelen. Indien de melding gegrond is zal deze worden omgeruild voor een andere exemplaar. Mocht deze niet meer voorraadig zijn dan zal de tegenwaarde aan de klant worden uitbetaald. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Khalidt