Klacht: Kinderwagen

op 28 september 2017 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12 september had ik met mijn gezin een terug vlucht van oujda naar casablanca en van casablanca naar Amsterdam.
Aangekomen op Amsterdam kwam mijn kinderwagen maar niet in beeld na een half uur wachten ben ik gaan vragen waarom mijn kinderwagen er nog steeds niet was.
Ik moest een A4 invullen bij aviapartner deze handelt bagage af voor royale air Maroc
Na 2 dagen is de maxicosi gebracht maar het onderstel niet.
Ik heb aviapartner gebeld en die gaf aan dat zij niks hebben gehad en dat ik royale air Maroc moet bellen. Nou echt 0,0 ze kunnen niet eens normaal nl praten. En hun hulp is echt tien keer niks het is nu 2 weken later en zit nog steeds zonder onderstelsel.

Gewenste Oplossing:

Als ik de wagen terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jasmien_mahria