Klacht: te laat melden dat de reis niet naar de juiste bestemming gaat

op 12 november 2016 over Kinderopvang in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen woensdag 9 november 2016 ga ik met de trein van 7.25 vanuit Den Bosch naar Amsterdam-Amstel.
Pas tijdens de treinreis krijg ik de melding dat de trein NIET naar Amsterdam-Amstel gaat. Gevolg: Veel te laat op de plaats van bestemming waardoor de mensen waar ik heen moest veeeeel te laat op hun werk waren.
En daardoor arbeidsverlies hebben.
Graag hoor ik van U. Mijn mob.nr. is 0627221868 of e-mail: sjbroeders@hotmail.com

Vr.gr. Sjannie van Drunen-Broeders

Gewenste Oplossing:

Eerder melden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kinderopvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kinderopvang nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjbroeders@hotmail.com