Klacht: Kindermatras nieuw stinkt na wiet

op 06 maart 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb afgelopen vrijdag 4-3-2016 een nieuwe kindermatras gekocht bij Leenbakker Emmeloord. Vervolgens maak ik zaterdag mijn dochter haar bed op en is ze helemaal blij met haar nieuwe bed en matras. Mijn dochter heb de hele nacht ligge hoesten tot kokhalzen aan toe. Ik ga kijken bij haar op de kamer en haar hele kamer stinkt naar een wietkwekerij. Ik ga op zoek en ruik voor de grap eens aan het nieuwe matras. Blijkt de sterke wietlucht uit haar nieuwe matras te komen. Ik vind dit zeer ernstig en wil dan ook graag dat leenbakker met een oplossing komt en wel zo snel mogelijk zodat mijn dochter weer happy kan zijn met haar nieuwe bed en matras. Het heb mij ontzettend veel moeite gekost om het matras mee te krijgen op mijn fiets en het terug brengen is geen optie daar het matras niet meer gesealt zit in het plastic wat ik nog wel in bezit heb. Ik hoop dan ook dat leenbakker snel contact met mij zou willen opnemen. Ik ben te bereiken op onderstaand telefoonnummer en e-mail adres.
Tel: 06-31086476
E-mail: turtle-woman@hotmail.com
Afz. Mevrouw S.M.J. Brugman

Ik zou het erg op prijs stellen als Leenbakker bij mij deze stinkende matras op zou halen en een nieuwe zou willen bezorgen kosteloos. En wanneer dit niet mogelijk is zou ik graag willen dat leenbakker mijn geld terug geeft en de matras ophaalt bij mij.

Alle klachten die gemeld zijn door Silvia 2106