Klacht: Kinderfiets

op 07 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Kinderfiets besteld via internet. Kon deze alleen in de winkel van Hilversum ophalen. 2x met de klantenservice gebeld en gevraagd of deze al in Hilversum was aangezien ik niet uit de buurt kom. Er werd me verteld dat deze er inmiddels was en ik kon hem halen. Toen ik daar aankwam bleek de fiets er helemaal niet te zijn.
Daar stond ik dan. De jongen die me hielp heeft geprobeerd alles bij de klantenservice voor mekaar te krijgen maar helaas. Ontzettend fijn van deze medewerker en uiteraard niets mis met het filiaal maar wat een slechte klantenservice. In hun bestand staat ook dat ik 2 keer heb gebeld. Heel vervelend mw maar vanaf morgen kunt u de fiets alsnog afhalen in Hilversum. Dat was de enige mededeling. Nou deze fiets mag van mij heel lang blijven staan want ik hoef deze niet meer. Een korting was nog op zijn plaats geweest op z’n minst.

Evt korting op deze fiets. Ik moet er anders wek weer voor terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 08 augustus 2017 om 11:01 geantwoord

Beste Eline,

Wat vervelend dat je verkeerd bent ingelicht. Het is natuurlijk niet onze bedoeling dat we klanten voor niets naar een vestiging laten komen. Excuses voor dit ongemak. Graag willen we voor je kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Je kunt het ordernummer in een privébericht via Facebook aan ons toesturen, dan kijken we meteen met je mee naar een gepaste oplossing.

Wynand - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Eline Materman