Klacht: Kind met beperking

op 01 mei 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Geachte heer/mevrouw,

Gisteren waren we met onze autistische zoon bij jullie. We mochten niet via een andere ingang in de droomvlucht. Ik begrijp dat als je in een rolstoel zit dat het niet kan. Maar onze zoon kan gewoon lopen. Hij wordt juist rustig van deze attractie. Jammer dat hij er dan niet in kan gaan terwijl het voor hem rustgevend is. Ik wil ook laten weten dat ik het fijn vindt dat er geen verklaring van de huisarts nodig is en dat de autipas voldoende is. Jullie mogen echt wel bij de guestservice vragen naar bewijs(autipas) om fraude te verkomen. Nu geven jullie een principe aan gezonde mensen een vrijbrief om via de rolstoel ingang binnen te komen. Ze riskeren wel een boete, maar als niemand ergens om bewijs vraagt dan gaan ze er misbruik van maken en dat zou zonde zijn. Terwijl mijn zoon het echt nodig heeft.

Ik ben wel tevreden over de hulp die aangeboden wordt via de rolstoel ingang.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Eijkenboom