Klacht: Kilometerteller

op 24 september 2017 over Autopark Brabant in de categorie Autodealers

Ik heb 18-8-2017 bij Autopark Braband een peugeot partner gekocht die in de werkplaats stond omdat er een probleem was met de electrische ramen . Na afspraak zouden zij het probleem verhelpen en de auto twee dagen later klaar zou staan . Toen ik de auto ging halen was het probleem inderdaat verholpen ( inplaats van electrische ramen zat er nu een zwengel aan om de ramen te openen ) vind ik niet het ergste maar het hoort niet . Nadat ik de auto mee wilde nemen doet de kilometer teller het niet de centrale portier vergrendeling doet het niet de achter ruitewisser doet het niet ,achter ruit sproeier doet het niet , en cruisecontrool doet het ook niet en de airco doet het ook niet .Ik heb me omgedraaid en meteen melding van gemaakt . Er werdt meteen gezegd we bellen je volgende week op voor een afspraak te maken voor reparatie , en wat denkt u ze hebben zelf nog niet een keer gebelt omdat ze weten hoe groot het plobleem is omdat ze met de zekeringen kast hebben zitten te knoeien . Ik heb nu vanaf de koop van de auto zelf iedere twee weken gebeld en krijg alleen maar te horen ; wij gaan het probleem verhelpen en bellen je zo spoedig mogelijk op , maar tot heden hebben ze nog niets gedaan of gebeld , dus ga ik maar weer voor de zoveelste keer bellen .

Als de problemen opgelost zijn

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autopark Brabant over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door wiel17