Klacht: Auto gekocht , Onderdelen nooit gekregen

op 25 augustus 2017 over Autopark Brabant in de categorie Autodealers

Ik heb een maand geleden een Suzuki swift gekocht, waar een nieuwe apk op zou zitten wat achteraf niet blijkt zo te zijn maar hij zou de papieren opsturen ook nooit gebeurd, vervolgens tijdens de koop hebben we het over een missende hoedenplank, meneer zegt geef mij u adres dan koop ik er een en stuur ik hem op. Ik met mijn goede vertrouwen mijn adres gegeven en alles erop er eraan, heb ik na 2 weken nog niks binnen, dus ik denk ik ga maar bellen en die meneer vond het al aardig vervelend dat ik hem weer belde, maar hij zou het echt opsturen! Maar nu na 1.5 maand 3x bellen ben ik er klaar mee! Ik krijg geen hoedenplank en zoals later afgesproken ook nog een 3e rem licht, ik heb wel auto rij klaar kosten betaald met het feit dat de hoedenplank en later afgesproken 3e rem licht zou komen. Ik voel mij gewoon opgelicht

Wanneer ik tevreden ben is als de meneer mij gewoon de hoedenplank stuurt en het 3e rem licht

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autopark Brabant over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MandyKeune95