Klacht: Kille niet humane bediening

op 23 augustus 2018 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Geachte heermevrouw,

Als een sinds vele jaren ben ik klant van , vroeger van Maaren brillen , en later Eye Wish
op de heuvel in Geldrop. Ook al woon ik in België ik kom trouw
vanwege de goede service naar Geldrop. U kunt dit zeker in uw archief terug vinden.
Ook mijn vrouw kocht al verschillende brillen bij Eye wish
Ook woensdag 22 augustus ca 12.00 uur met een recept van mijn oogarts voor nieuwe multifocus glazen.
Ik werd “geholpen” door een lange bleke man met bril geschat 35jaar.
Ik ken zijn naam niet maar vermoed dat hij de zaakvoerder is, en vertelde hem dat ik klant was en van de nieuwe glazen die ik wenste te bestellen.
Tevens vroeg ik hem om even naar de wc te mogen om dat ik dringend moest plassen.
Gezien lunchtijd zou dat niet kunnen zei hij, iets wat ik niet begreep, want hij moest me er niet bij helpen. Ik vertrok ietwat verbouwereerd en keerde na15 minuten terug met het voorstel dat, voor dat ik zaken wilde doen, echt moest plassen.
Hij vond dat min of meer een bedreiging en ik vertrok met de mededeling dat hij nu een klant kwijt was wat hem niet bleek te deren.
Ik vind dit niet alleen gebrek aan respect voor de natuurlijke noden van de mensen, maar ook de koude onverschilligheid waarmee hij mij te woord stond.
Al met al een houding die ik niet alleen als onbeleefd heb ervaren, maar ook met weinig respect en gevoel voor menselijke noden.

Jan H.M. Sneijders
Bisschopslaan 78
2340 Beerse
België
Tel: 003214618819
Gsm 00320478617196

Verontschuldiging en een ander adres.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Bericht van Eye Wish

2 maanden geleden - Beste meneer Sneijders, Graag wil ik met u telefefonisch in contact treden om de klacht te bespreken. Ik heb contact gehad met mijn collega in de winkel maar wil graag u persoonlijk even spreken. Kreeg u niet te pakken. Bel mij graag op 0031800-2745 001 en vraag naar Hugo, ik werk alle dagen behalve maandag.

Reactie van de melder van de klacht Jan Sneijders

2 maanden geleden - Helaas al een ergens anders een bril gekocht. Daarbij heb ik geen enkele behoefte aan een persoonlijk gesprek. U bent gewoon een trouwe klant kwijt door het lompe optreden van Hugo en de late reactie,

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Eye Wish

2 maanden geleden - Beste meneer Sneijders, Wij hebben begrip voor uw standpunt en bieden onze excuses aan voor hoe het is gelopen. Ook het feit dat u dit niet meer wilt toelichten kunnen wij ons voorstellen. We wensen u het beste bij één van onze concurrenten. Met vriendelijke groet, Hugo Kruyt Eye Wish Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Sneijders